Over ons / FAQ
Vind hier het antwoord op je vraag
Deze pagina bevat antwoorden op enkele veelgestelde vragen, die gaan over ons aanbod aan elektrotechnische diensten. Staat je antwoord er niet tussen of kan je de informatie niet vinden op onze website, neem dan contact met ons op.
Werken jullie ook voor particulieren?
Ja, wij werken zowel bij particulieren, bedrijven, scholen e.d.
Kunnen particulieren ook artikelen kopen?
Ja hoor onze showroom is geopend op werkdagen tussen 9.00 uur en 16.00 uur, behalve op donderdag, dan zijn we gesloten.
De stroom valt uit, wat nu?
Heeft u de stekkerproef al gedaan? Alle stekkers van de groep eruit halen, knop in de meterkast weer omhoog zetten, dan 1 voor 1 de stekkers er weer in doen, als er een apparaat kapot is zal de knop weer uit springen. Zo niet dan kunt u ons bellen.
Wat is het verschil tussen een aardlekschakelaar en een aardlekautomaat?
De aardlekschakelaar beveiligd max. 4 eindgroepen en deze beveiligd alleen tegen lekstromen, de aardlekautomaat is 1 eindgroep, deze beveiligd tegen lekstromen en kortsluitingen.
Moet ik mijn groepenkast met porseleinen zekering worden vervangen?
Niet direct noodzakelijk maar ons advies is om het wel te doen.
Verzwaring van een 1x35A naar 3x25A aansluiting moet mijn groepenkast aangepast worden?
Ja, daarvoor moet de groepenkast aangepast worden voordat Stedin komt.
Kan ik zelf een verzwaring regelen?
Ja hoor, dat kan je zelf regelen via mijnaansluitingen.nl, maar houd er rekening mee dat wel de groepenkast aangepast moet worden.